?

Log in

No account? Create an account

Previous Entry | Next Entry

Христос ся рождає!


Артур Х'юз "Різдво", 1857-58

Comments

( 13 comments — Leave a comment )
jah_tim
Jan. 7th, 2007 12:53 pm (UTC)
Славимо ЕГО!
andriyko
Jan. 7th, 2007 01:25 pm (UTC)
"ego" ми й так щодня :) Славімо сьогодні Його!
myroslava
Jan. 7th, 2007 11:15 pm (UTC)
а ми - Його теж щодня
andriyko
Jan. 8th, 2007 01:18 pm (UTC)
Що ж ви цим похваляєтеся? Чи не опанувала вами гординя?
:)
myroslava
Jan. 8th, 2007 01:50 pm (UTC)
Nope, just lawyerly word-picking (c) :)

Симетрична відповідь, типу. Адже людина теж пропонувала не вихваляти своє его, а Ви показали, що Ви сьогодні духовніші :)

І (хоча ми тут ведемо банальну гру словами, але я зануууууда) "гординя", а також "смирення" - не останні у списку понять, якими найбільше люблять зловживати. :) Гординею, або несмиренням кожного разу називається щось, що не подобається beholder'у. А Біблія чітко каже, щоб ми сяяли (Матв. 5:16, Флп. 2:15). Я ж не застидати хочу, а всього-навсього ....ееееееее..... ;) показати світло (Єфес. 5:8), поставити його на видноті, а не сховати під (Матв. 5:15). Смиренно виконую інструкцію :)
andriyko
Jan. 8th, 2007 01:58 pm (UTC)
;)
Е ні, ви ж не закликаєте "щодня славити", а наводите себе у приклад. А це вже г-г-г-гординя.
myroslava
Jan. 8th, 2007 02:07 pm (UTC)
Moot court? ;)
Яке визначення більше відповідає поняттю "сяяти" - показувати, що роблю я, чи казати комусь робити щось (що не рівнозначно робити це самому)?
andriyko
Jan. 8th, 2007 02:12 pm (UTC)
Re: Moot court? ;)
Робити, а не розповідати, як ти це робиш і скільки. Я взагалі вважаю, що стосунки з Богом (якщо вони підтримуються) - це дещо особисте, і мають лишатися між нами :)
myroslava
Jan. 8th, 2007 03:09 pm (UTC)
Блін, перепощую під правильний комент
Поділю на пункти для зручності
> a) Я взагалі вважаю, що стосунки з Богом (якщо вони підтримуються) - це дещо особисте, і мають лишатися між нами :)
> b) Робити, а не розповідати, як ти це робиш і скільки.

п. "a" є абсолютно правильним. Однак сяяти якось треба, ні? А тепер подивимося, чи сяємо ми робленням, і подивимося це в Матв. 6:5. Роблення, щоб бачили, цілком може бути самовипинанням (ака гординею), а не сяянням. Як же ж тоді сяяти?

А от розповідь про те, що де як відбувається (в т.ч. розповідь, базована на власному досвіді, про те, що славити Його, а не его, цілком можна і щодня) - цілком може підходити, що видно з викладок нижче.

Приклад, який є цілком нормальним показувати (2 Солунянам ака Фессалоникийцам 3:7), не завжди очевидний, його треба вербалізувати (що і зроблено в цьому вірші). 2 Кор. 10:17 - хвалитися в Господі цілком нормально.

Колоссянам 1:4 - "Ми почули про Вашу віру в Христа..." Як почули, якщо не було сказано і передано?

Єфес. 1:15 - "з того часу, як я почув про вашу віру в Христа". Як почув, якщо не було вербалізовано? Почув же, а не побачив...

1 Солунянам (ака Фессалоникийцам) 1:7: "Ви стали моделлю длявсіх віруючих в Македонії і Ахаї" - яким чином, як не вербально? Чи вся Македонія і Ахаїя переїхала в Салоніки подивитися, як це там мовчки роблять?

І таких пасажів по посланнях Павла багато.

Так що є інструкція "сяяти". Є приклад того, що чисто робити на демонстрацію - не завжди гарно.

То що я зробила не так? :)

Ваш п. "b" теж є правильним в тому сенсі, що тільки розповідати, а не робити - це погана річ, але називається вона не "гординя", а "брехня" і "лицемірство".

Але робити і розповідати - нормально. Тим більше, що те, що я Його щодня славлю - це Його робота в мені, а не моя над собою. Як гординю це може оцінити тільки людина, в парадигмі якої все, що відбувається в її житті - її досягнення ;). Якщо вона хвалиться - вона хвалиться собою. А я не вважаю це своїм досягненням і, як вже сказано, хвалюся в Господі.

1 Chronicles 16:8
Give thanks to the LORD, call on his name; make known among the nations what he has done.
Psalm 105:1
Give thanks to the LORD, call on his name; make known among the nations what he has done.
Isaiah 12:4
In that day you will say: "Give thanks to the LORD, call on his name; make known among the nations what he has done, and proclaim that his name is exalted. (NIV)

Що я, власне, і зробила.
(Deleted comment)
myroslava
Jan. 8th, 2007 03:30 pm (UTC)
Re: ото я розумію аналіз
довга практика :)
andriyko
Jan. 9th, 2007 05:33 pm (UTC)
Но сказано также:

Исаии, 26:13
Господи Боже наш! другие владыки кроме Тебя господствовали над нами; но чрез Тебя только мы славим имя Твое.

Во всех приведенных вами примерах речь идет о саморазумеющемся: благодарении и прославлении Господа. Однако отнюдь не о том, чтобы заявлять об этом. О том, что те или иные прославляют Бога, достаточно быо побывать среди них, не так ли?

Короче говоря, мне не очень хотелось бы превращать этот уютный журнальчик в арену богословских диспутов, а то еще клирики набегут, миссионеры и прочие ревностные служители.

Посему резюмирую. У каждого свой метод. Возвращаясь к началу разговора, вы заявили о том, что "а ми Його [славимо] теж щодня". В данном случае налицо противопоставление, причем ваш пример приведен как положительный. Только с чего вы взяли, что другие - не каждый день? Из моего каамбурчика про "его - Його"? Я бы не стал делать столь далекоидущих выводов из настолько ничтожной посылки.
myroslava
Jan. 9th, 2007 06:36 pm (UTC)
Якщо помірятися розмірами посилки, то Ваші висновки зроблені зі слова "а". Якщо вгризатися, то мої зроблені не зі слів "его - Його", а зі слів "і так" (4 літери на противагу одній). В яких випадках використовується ця фраза?

Трошки нагуглених фраз:
"Конфликт с Грузией, отношения с которой и так были недружественными, обострился 27 сентября"
"Jazz - его и так не много, а такого..."
"У нас и так все в порядке, нам помощь не нужна"
"я думала, что уже и так все невесело, а теперь еще все хуже"

Семантика така, що те, що "і так", є звичним і регулярним. Те ж, що is appended до цієї частини висловлювання, є чимось екстраординарним.

Розумію звичку аналізувати протиставлення ;), але зміст на цьому не закінчується. Тлумачаться не тільки співвідношення, а й зміст.

Здається, обійшлася без богослів'я. Резюмую. Якщо реально мій комент, який був теж не більше ніж спробою покаламбурити (можливо, невдалою), Вас зачепив, я щиро прошу вибачення. Беру до уваги, що у Вашому журнальчику чіплятися за якусь літеру і виводити з того далекосяжні висновки можна тільки Вам :)
jah_tim
Jan. 8th, 2007 12:34 am (UTC)
Это по-русски :) не придирайся :)
( 13 comments — Leave a comment )

Latest Month

August 2010
S M T W T F S
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

Tags

Page Summary

Exchange Rates

My blog has planted an oak tree.

counter

Рейтинг блогов




Погода в Києві
Powered by LiveJournal.com