Я би на місці особливо схвильованих перейменуванням та ребрендингом не надто переймався і збуджувався.
Все одно за кілька років що одне, що інше невідворотно стало б Orange або Vodafone.
Цікаво, чи багато зрадіє "оранжу"?
P.S. В принципі мені все одно, під якою назвою чи девізом ті чи інші бізнес-потвори тягнутимуть з мене гроші. Просто мимоволі відзначаю тупість нового керівництва. Наприклад, у Греції перехід від звичної і приємної на тамтешній слух марки Panafon до спільного бренду Vodafon тривав мало не п`ять років. Тут пацанчикам захотілося якнайшвидше "помітити територію" для збільшення вартості бренду "МТС". А це ще раз свідчить про те, що недовго нам ходити "під яйцем" - будуть продавати. Особисто в мене МТС асоціюється, як і в росіян, виключно з "Московской телефонной сетью" або "моторно-тракторною станцією", але, на відміну від них, такі асоціації не несуть жодного позитивного змісту. Тим не менш, з наведеного вище очевидно, що втрати українського сегменту є на руку головній конторі. Перші уроки глобалізації, любі друзі. А що ще буде...
Все одно за кілька років що одне, що інше невідворотно стало б Orange або Vodafone.
Цікаво, чи багато зрадіє "оранжу"?
P.S. В принципі мені все одно, під якою назвою чи девізом ті чи інші бізнес-потвори тягнутимуть з мене гроші. Просто мимоволі відзначаю тупість нового керівництва. Наприклад, у Греції перехід від звичної і приємної на тамтешній слух марки Panafon до спільного бренду Vodafon тривав мало не п`ять років. Тут пацанчикам захотілося якнайшвидше "помітити територію" для збільшення вартості бренду "МТС". А це ще раз свідчить про те, що недовго нам ходити "під яйцем" - будуть продавати. Особисто в мене МТС асоціюється, як і в росіян, виключно з "Московской телефонной сетью" або "моторно-тракторною станцією", але, на відміну від них, такі асоціації не несуть жодного позитивного змісту. Тим не менш, з наведеного вище очевидно, що втрати українського сегменту є на руку головній конторі. Перші уроки глобалізації, любі друзі. А що ще буде...